EXPEDIERE ȘI LIVRARE

Ultima actualizare: 29 noiembrie 2023

Această Politică de Expediere și Livrare face parte din Termenii și  Condițiile de utilizare a site-ului nostru, prin urmare, trebuie citită și interpretată prin raportare la integralitatea documentului.

Te rugăm să consulți cu atenție Politica noastră de expediere și livrare atunci când achiziționezi produsele noastre. Această politică se va aplica oricărei comenzi pe care o plasezi prin intermediul nostru.

1 Prin ce mijloace se realizează livrările și cu cine?

Produsele fizice de pe site-ul nostru sunt livrate prin firme de curierat rapid cu care avem contracte de prestări servicii încheiate în acest sens. Livrarea se face direct la ușa clientului sau în centrele EasyBox, după cum optează clientul.

Produsele digitale (în format electronic) se vor expedia pe adresa de email furnizată de către client în cadrul comenzii.

2 Plată transport

Transport gratuit. Oferim transport gratuit pentru comenzile  cu o  valoare  de  peste  350 Lei.

Transport contra-cost:

Oferim transport contra cost prin curierat rapid la tariful de 20 lei pentru transportul oricărei comenzi, oriunde în România. Acest preț este un preț unic perceput de la client, chiar dacă societatea noastră achită către firma de curierat un preț mai mare, în cazul plăților online cu cardul ori transfer bancar. Clientul suportă numai prețul pretins, diferența fiind în răspunderea societății noastre. Nu vei fi tarifat pentru km suplimentari, prețul solicitat este unic.

În cazul în care clientul alege plata ramburs (numerar la livrare) se va solicita o taxa suplimentară de 5 lei ce se adaugă costului de mai sus.

De asemenea, poți opta pentru Livrare la EasyBox, în acest caz costul fiind mai mic – doar 15 lei per livrare.

3 Care este timpul standard de livrare?

Timpul standard de livrare este de 15 zile lucrătoare, adică 160 de ore, din momentul plasării comenzii. Însă termenul în care procesăm de regulă comenzile și le livrăm către client este 1-3 zile lucrătoare, adică 24-72 de ore;

Toate termenele, orele și datele oferite clientului/utilizatorului pentru livrarea produselor sunt stabilite cu bună credință, dar sunt doar estimări.

Nepreluarea, neprocesarea și/sau nelivrarea comenzii în termenul standard indicat mai sus duce la anularea respectivei comenzi.

De îndată ce comanda a fost plasată,  îți vom trimite un email automat de confirmare. De asemenea, este posibil să primești informări pe e-mail și/sau pe nr. de telefon cu privire la nr. de AWB, firma de curierat, curierul, data livrării etc.

4 Livrați la nivel internațional?

Nu oferim transport internațional.

5 Ce se întâmplă dacă comanda mea este întârziată?

Dacă livrarea este întârziată din orice motiv, te vom anunța cât mai curând posibil și te vom informa cu privire la o dată estimată revizuită pentru livrare.

Informații suplimentare

Adresa de livrare este cea specificata de tine în procesul de comandă, respectiv în informațiile contului.
Dacă dorești o altă adresa de livrare, te rugam să ne anunți în cel mai scurt timp de la plasarea comenzii.
Produsele din magazin sunt lucrate manual la comandă, astfel că este posibil ca timpul de execuție să varieze între 2-5 zile lucrătoare in funcție de complexitatea comenzii.

Atenție! NU se livrează Sâmbăta și Duminica.

Pentru perioadele de sărbători (ex: Crăciun, Paște) timpul de execuție și uneori de livrare se poate dubla din cauza volumului foarte mare de comenzi – așadar comandă din timp!

Ne poți contacta telefonic pentru urgențe sau confirmări de execuție și te rugăm să specifici atunci când plasezi comanda dacă ai nevoie de produs pană la o anumită dată.