întrebări frecvente

Cum comand?

Navighează prin categoriile de produse; odată ce ai găsit un produs care se potrivește dorințelor tale apasă pe buton pentru a-l adăuga în coșul de cumpărături sau, dacă nu ești sigur de alegerea finală, pentru început poți folosi funcția de Wishlist (adaugă în listă de dorințe)

În pagina coșului de cumpărături, ai posibilitatea să revezi lista produselor, să actualizezi cantitatea produselor pe care intenționezi să le comanzi sau sa renunți la unele produse. Pentru a trimite comanda apasă pe butonul Finalizare comandă.

Pentru a comanda va fi nevoie să ne oferi datele de contact, datele de facturare, adresa de livrare. Poți comanda și fără a crea cont dar te încurajăm să creezi un cont pe site-ul nostru prin bifarea căsuței aferente; astfel, data viitoare când ne vizitezi vei găsi toate datele e mai sus pentru o comandă mai rapidă. După ce ai verificat datele comenzii și ai ales modalitatea de plată dorită finalizează comanda prin apăsarea butonului Plasează comanda.

Livrare

Produsele de pe site-ul nostru sunt livrate prin firme de curierat rapid cu care avem contracte de prestări servicii încheiate în acest sens. Livrarea se face direct la ușa clientului sau în centrele Easybox, după cum optează clientul.

Oferim transport contra cost prin curierat rapid la tariful de 20 lei pentru transportul oricărei comenzi, oriunde în România. Pentru comenzile de minim 350 lei însă, transportul va fi gratuit.

Livrarea durează de regulă 1-3 zile lucrătoare dar este posibil ca în perioadele aglomerate din an, termenul de livrare să fie mai mare.

Plată

Plata se poate face online cu cardul la plasarea comenzii, ramburs la primirea coletului sau prin transfer bancar direct.

Plata online cu cardul este securizată și se face la finalul comenzii prin intermediul Netopia – MobilPay. Datele cardului tău nu ajung la noi și NU sunt salvate pentru plăti/ comenzi viitoare.

Poți face viramentul în contul nostru deschis la Banca Transilvania: RO74BTRLRONCRT0675613801 Nu uita să specifici ID comandă la rubrica Detalii plată și să ai în vedere că vom onora comanda numai după ce se finalizează transferul.

Întrebări generale

Da. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, te rugăm să introduci datele care se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.

În cazul în care dorești să modifici o comandă, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact de pe site. Este nevoie să precizezi și ID-ul comenzii, disponibil în secțiunea Istoric comenzi sau pe email.

Pentru a căuta un produs, te rugăm să folosești modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduci detaliile dorite, iar dacă acestea se corespund cu cel puțin un produs, ți se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.